Kako isključiti AirDry na perilici suđa
Rješenje
Problem:
- Kako isključiti značajku „AirDry“ na perilici suđa
Odnosi se na:
- perilice suđa sa značajkom „AirDry“
Rješenje:
Za deaktivaciju značajke AirDry proučite prijedloge u nastavku koje sadrže detaljne upute:
Napomena: ovaj način može se razlikovati ovisno o vrsti upravljačke ploče perilice suđa. Ako se upravljačka ploča razlikuje od grafikona u nastavku, pogledajte upute u korisničkom priručniku isporučenom s vašim uređajem.
1. Za isključivanje značajke „AirDry“ uređaj mora biti u načinu rada odabira programa.
Napomena: uređaj je u načinu rada za odabir programa kada je indikator programa uključen, a na zaslonu se prikazuje trajanje programa.
- Kad uključite uređaj, on je obično u načinu rada za odabir programa.
- Ipak, ako se to ne dogodi, sljedećim postupkom možete postaviti način rada za odabir programa: Istodobno pritisnite i držite K1 i K2 dok uređaj ne prijeđe u način rada za odabir programa.
2. Kako biste ušli u korisnički način rada, pritisnite i istodobno držite K3 i K4 dok indikatori L1, L2 i L3 ne počnu treperiti i zaslon se ne isprazni.
3. Pritisnite K3
- Indikatori L1 i L2 se isključuju.
- Indikator L3 nastavlja bljeskati.
- Na zaslonu se prikazuje trenutačna postavka: Io = AirDry uključen
4. Za promjenu postavke pritisnite K3: Oo = AirDry isključen
5. Za potvrdu postavke pritisnite tipku za uključivanje/isključivanje

Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Perilica suđa prikazuje kod pogreške i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
- Vrata perilice posuđa lupaju pri zatvaranju
- Tablete za perilicu posuđa ne otapaju se do kraja
- Perilica posuđa ostavlja bijele mrlje na posuđu i priboru za jelo
- Perilica posuđa ne zagrijava vodu
- Vrata perilice posuđa ne zatvaraju se pravilno ili su savijena
- Perilica posuđa ne započinje s ciklusom pranja
- Perilica posuđa ne suši ili ne suši dovoljno dobro
- Perilica posuđa prikazuje poruku o pogrešci iF0, iFo ili iF1
- Perilica suđa prikazuje kod pogreške iC0, iCo, iC1, iC2 ili iC3
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.