Kako postupiti kada robotski usisavač prikazuje poruku o pogrešci
Rješenje
Pitanje:
- Kako postupiti kada robotski usisavač prikazuje poruku o pogrešci?
Odnosi se na:
- Robotski usisavač serije Pure I9
- Robotski usisavač serije RX9
Odgovor:
1. Aplikacija pametnog telefona za robotski usisavač prikazat će sve poruke o pogrešci i upute o tome kako poduzeti korektivne mjere.
- Poruke o pogrešci u korisničkom priručniku trebaju biti jednake onima koje su prikazane u robotskom usisavaču.
- Preuzmite .
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Što se događa ako (nova) prepreka dođe u područje koje je već mapirao robotski usisavač?
- Robotski usisavač prikazuje pogrešno vrijeme
- Kako ukloniti ili zamijeniti baterije robotskog usisavača?
- Koliko često treba očistiti filter robotskog usisavača i zašto ga moram tako često mijenjati?
- Koliko često trebam čistiti kantu za prašinu robotskog usisavača?
- Prepoznaje li robotski usisavač prepreke (vrata / pragovi)?
- Treba li robotskom usisavaču svjetlo za rad?
- Brojke na zaslonu robotskog usisavača bljeskaju
- Mogu li robotski usisavač koristiti u drugom području (privremeno) bez stanice za punjenje?
- Mogu li staviti stanicu za punjenje robotskog usisavača ispod stolice / kreveta itd. ako je visina odgovarajuća?
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.