Moj hladnjak / zamrzivač ne radi
Problem
- Moj hladnjak / zamrzivač ne radi
- Uređaj se ne može uključiti
- Ne mogu uključiti svoj hladnjak / zamrzivač
- Hladnjak ne hladi
- Zamrzivač ne zamrzava
Primjenjuje se na
- Hladnjaci sa zamrzivačem
- hladnjaci
- zamrzivači
- Zamrzivači ladičari
Rješenje
1. Provjerite je li uređaj uključen.
Neki od naših uređaja dolaze s tipkom za UKLJUČIVANJE/ISKLJUČIVANJE .
Aparat bi se trebao uključiti kada se ponovno priključi, no možda ćete ga morati uključiti koristeći kontrolnu ploču.
Za uređaje s rotacijskim izbornikom postavite vrijednost različitu od "0".
- Razina 1 znači najvišu razinu topline
- Razina 6 znači najhladniju razinu
- Razina 0 znači isključivanje hladnjaka
2. Provjerite je li utikač ispravno spojen na utičnicu.
3. Provjerite da li postoji napon u utičnici.
4. Priključite drugi električni uređaj na utičnicu (npr. lampu).
5. Isključite uređaj iz utičnice pa ga ponovno uključite u utičnicu.
6. Nakon uključivanja provjerite radi li žarulja uređaja ili čuje li se buka kompresora.
Nakon 1 sata provjerite unutarnju temperaturu uređaja.
7. Obratite se kvalificiranom električaru ili ovlaštenom servisnom centru.
Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisnog inženjera.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Vlaga u ladici za povrće ili ispod staklene police u hladnjaku
- Kako pravilno instalirati svoj hladnjak / zamrzivač / hladnjak sa zamrzivačem?
- Prednji rubovi i bočne strane mojeg hladnjaka/zamrzivača su topli
- Kontaktirajte ovlašteni servis centar
- Hladnjak sa zamrzivačem pokazuje kod E10
- Koja je optimalna temperatura u hladnjaku/zamrzivaču?
- Kako se koriste funkcije "brzo hlađenje" i "brzo zamrzavanje" ("Coolmatic" i "Frostmatic")?
- Zašto se moj hladnjak zaleđuje?
- Čudni zvukovi iz hladnjaka i zamrzivača
- U kombiniranom hladnjaku / hladnjaku osjeća se neugodan miris
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.