Oštećene ili labave komponente

Rješenje

Otkrivanje oštećenja prilikom raspakiravanja uređaja:

Ne priključujte i ne koristite uređaj.

  • Odmah se obratite distributeru svog uređaja kako biste ga obavijestili o oštećenju vašeg proizvoda tijekom isporuke. Broj telefona distributera pronaći ćete na računu ili na otpremnici.

Otkrivanje oštećenja nakon instalacije / prve uporabe:

  • Obratite se distributeru svog uređaja kako biste ga obavijestili o oštećenju.

Zahtjev za servisom:

  • Ako je moguće, navedite dotičnu komponentu kad kontaktirajte naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog servisera.

Je li vam ovaj članak bio koristan?

Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezerviraj servis