Greške u postavljanju plinske ploče
Problem
- Nema iskrenja prilikom paljenja plinske ploče
- Pregorijevanje/izbacivanje osigurača na ploči
Primjenjuje se na
- ugradbenu plinsku ploču
- samostojeći štednjak s plinskom pločom za kuhanje
Rješenje
U slučaju novog postavljanja, gore spomenuti problemi obično pokazuju da je uređaj nepravilno postavljen.
Napomena: novo postavljanje podrazumijeva nešto od sljedećeg:
- Potpuno novi uređaj priključuje se na električno napajanje po prvi put.
- Uređaj se priključuje na drugu utičnicu.
1. Provjerite dolazi li napajanje iz utičnice.
Provjerite ima li napajanja na utičnici tako da priključite drugi uređaj i provjerite radi li ispravno.
Ako utičnica ne radi, obratite se ovlaštenom električaru za pomoć pri rješavanju problema.
2. Provjerite ima li na osiguraču oštećenja.
Uvjerite se je li osigurač uzrok kvara. Ako osigurač stalno iskače, obratite se ovlaštenom električaru
3. Obratite se ovlaštenom električaru koji je postavio uređaj.
4. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj
Ako gore navedeni savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.
Upozorenje: ne preporučujemo upotrebu proizvoda dok se problem u potpunosti ne riješi. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je to u redu.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Kako isključiti DEMO način rada na elektroničkoj plinskoj ploči?
- Grijača ploča se ne može aktivirati ili ne radi
- Plinska ploča prikazuje poruku F
- Plinska ploča prikazuje poruku o pogrešci E6
- Čuje se zvučni signal i plinska ploča se sama isključuje
- Koji je kuhinjski pribor prikladan za zone kuhanja s indukcijskim grijanjem?
- Greške u postavljanju indukcijske ploče
- Indukcijska ploča prikazuje šifru greške F3
- Ploča za kuhanje prikazuje poruku L
- Ploča za kuhanje prikazuje poruku "—"
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.