Kako dodati pećnicu u aplikaciju My Electrolux Kitchen? (verzija za iOS)
Problem
- Kako dodati pećnicu u aplikaciju My Electrolux Kitchen? (verzija za iOS)
Primjenjuje se na
- CombiSteam Pro Smart spojena pećnica
Rješenje
1. Pritisnite ikonu Plus za dodavanje novog uređaja

2. Pritisnite ikonu pećnice za povezivanje.
Pritisnite Dalje
3. Pripremite svoje kućne WiFi vjerodajnice.
Pritisnite Dalje
4. Provjerite je li u vašoj pećnici uključen WiFi, detalje potražite u .
Pritisnite Dalje
5. Pritisnite tipku Početna i idite na postavke WiFi-a na vašem telefonu
6. Uključite WiFi. Odaberite WiFi koji započinje s "AJ_".
Vratite se u aplikaciju
7. Unesite svoje WiFi vjerodajnice.
Pritisnite Nastavi
8. Imenujte svoju pećnicu. Pritisnite Registriraj se sada.
Za dodatnu pomoć kontaktirajte našu korisničku podršku na broj tel:
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Simboli i funkcije na vašoj Electrolux pećnici
- Pećnica prikazuje oznaku SAFE ili simbol lokota
- Kako ručno očistiti Electrolux pećnicu? (video)
- Pećnica prikazuje poruku o pogrešci C1, C2, C3, C4
- Voda na kuhinjskom podu tijekom pečenja
- Kuhanje na pari ne radi
- Funkcija samočišćenja kod parnih pećnica
- Čuje se konstantan zvučni signal, moja pećnica prikazuje 400
- Pećnica s rotirajućim gumbom ne kreće sa radom
- Pećnica prikazuje poruku pogreške F11 / F111 / F129
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.