Naručivanje nove košare za pribor za jelo
Rješenje
Kako biste naručili košaru za pribor za jelo, kontaktirajte naš pozivni centar na broj tel. 01/6323-338.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Vrata perilice posuđa ne ostaju u otvorenom položaju
- Simboli i programi na vašoj Electrolux perilici posuđa
- Perilica posuđa prikazuje kod pogreške i23, ne odvodi vodu
- Perilica posuđa prikazuje kod pogreške i24, ne odvodi vodu
- Perilica posuđa prikazuje kod pogreške i28, ne odvodi vodu
- Perilica posuđa se puni vodom čak i kad je isključena
- Kompaktna perilica posuđa prikazuje poruku o pogrešci E4
- Perilica posuđa prikazuje poruku pogreške i40, i43 ili i44
- Perilica posuđa ne zagrijava vodu
- Perilica posuđa ostavlja bijele mrlje na posuđu i priboru za jelo
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.