Pećnica prikazuje kod pogreške F602 ili F603
Problem
- Pećnica prikazuje kod pogreške F602 ili F603
Primjenjuje se na
- ugradbena pećnica kojom možete daljinski upravljati
Rješenje
1. Ako vaša pećnica prikazuje bilo koji od dolje navedenih kodova, vaš WiFi signal nije dostupan.
PRIKAZ KODA | OPIS |
F602, F603 | Wifi signal nije dostupan |
Moguća rješenja:
1. Isključite i uključite pećnicu
2. Resetirajte WiFi
3. Postavite router (WiFi usmjerivač) bliže pećnici
Ako se prikaže jedna od ovih pogrešaka, ostale funkcije pećnice nastavit će raditi i ako niste spojeni na WiFi.
2. Kada se jedna od tih poruka o pogrešci i dalje prikazuje na zaslonu, to znači da je neispravni podsustav možda onemogućen.
U tom se slučaju obratite ovlaštenom servisnom centru pozivom na broj
Ako se prikaže jedna od tih pogrešaka, ostale će funkcije pećnice i dalje raditi normalno.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.