Pećnica prikazuje kod pogreške F602 ili F603

Problem

  • Pećnica prikazuje kod pogreške F602 ili F603

Primjenjuje se na

  • ugradbena pećnica kojom možete daljinski upravljati

Rješenje

1. Ako vaša pećnica prikazuje bilo koji od dolje navedenih kodova, vaš WiFi signal nije dostupan.

PRIKAZ KODA

OPIS

F602, F603

Wifi signal nije dostupan

Moguća rješenja:

1. Isključite i uključite pećnicu

2. Resetirajte WiFi

3. Postavite router (WiFi usmjerivač) bliže pećnici

Ako se prikaže jedna od ovih pogrešaka, ostale funkcije pećnice nastavit će raditi i ako niste spojeni na WiFi.

2. Kada se jedna od tih poruka o pogrešci i dalje prikazuje na zaslonu, to znači da je neispravni podsustav možda onemogućen.

U tom se slučaju obratite ovlaštenom servisnom centru pozivom na broj

tel:+38516323338

Ako se prikaže jedna od tih pogrešaka, ostale će funkcije pećnice i dalje raditi normalno.

Je li vam ovaj članak bio koristan?

Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezerviraj servis