Perilica posuđa ne započinje s ciklusom pranja

Problem

  • Perilica posuđa ne započinje s ciklusom pranja

Primjenjuje se na

  • integriranu perilicu suđa
  • samostojeću perilicu suđa

Rješenje

1. Provjerite jesu li vrata potpuno zatvorena

  • Otvorite i ponovo zatvorite vrata.
  • Ako čujete klik, to znači da su vrata ispravno zatvorena.

2. Provjerite je li funkcija odgođenog pokretanja onemogućena

Za detaljne upute o onemogućavanju tog načina rada pogledajte .

korisnički priručnik

3. Provjerite da prethodni ciklus nije u tijeku

  • Ako je ciklus još uvijek u tijeku, mora se otkazati prije pokretanja sljedećeg ciklusa.
  • Kako biste otkazali taj ciklus, pročitajte odjeljak u vezi s otkazivanjem ciklusa u za perilicu posuđa.

korisničkom priručniku

4. Provjerite jesu li odabrane opcije „Ultra tiho“ ili „Noć“:

  • Te opcije uključuju duge pauze u ciklusu pranja koje traju do 20 minuta.
  • Ciklus možda još uvijek radi.

5. Provjerite svjetle li LED žaruljice upozorenja, ima li zvučnih upozorenja ili poruka o pogreškama:

  • Poruka o pogrešci može biti treperuća LED žaruljica, redoslijed zvučnih signala ili kod prikazan na zaslonu.
  • Za detaljne informacije o tome kako riješiti problem pogledajte .

korisnički priručnik

6. Provjerite moguće probleme s napajanjem:

  • Pobrinite se da uređaj bude ukopčan i uključen.
  • Ukopčajte drugi uređaj u istu utičnicu kako biste utvrdili ima li napajanja.
  • Ako utičnica ne radi, obratite se lokalnom električaru kako biste riješili problem.

7. Provjerite ima li prekinutih releja ili izgorjelih osigurača

  • Resetirajte strujni prekidač / RCD uređaj ili zamijenite osigurač
  • Strujni prekidač možete resetirati potiskivanjem prekidača u položaj „ON“ (uključeno)

8. Obratite se ovlaštenom servisnom centru

Ako se problem ne riješi pomoću navedenih preporuka, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera pozivom na broj tel:

+38516323338

Upozorenje: ne preporučujemo uporabu proizvoda dok se problem u potpunosti ne otkloni. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je uređaj ispravan.

Je li vam ovaj članak bio koristan?

Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezerviraj servis