Perilica posuđa ne započinje s ciklusom pranja
Problem
- Perilica posuđa ne započinje s ciklusom pranja
Primjenjuje se na
- integriranu perilicu suđa
- samostojeću perilicu suđa
Rješenje
1. Provjerite jesu li vrata potpuno zatvorena
- Otvorite i ponovo zatvorite vrata.
- Ako čujete klik, to znači da su vrata ispravno zatvorena.
2. Provjerite je li funkcija odgođenog pokretanja onemogućena
Za detaljne upute o onemogućavanju tog načina rada pogledajte .
3. Provjerite da prethodni ciklus nije u tijeku
- Ako je ciklus još uvijek u tijeku, mora se otkazati prije pokretanja sljedećeg ciklusa.
- Kako biste otkazali taj ciklus, pročitajte odjeljak u vezi s otkazivanjem ciklusa u za perilicu posuđa.
4. Provjerite jesu li odabrane opcije „Ultra tiho“ ili „Noć“:
- Te opcije uključuju duge pauze u ciklusu pranja koje traju do 20 minuta.
- Ciklus možda još uvijek radi.
5. Provjerite svjetle li LED žaruljice upozorenja, ima li zvučnih upozorenja ili poruka o pogreškama:
- Poruka o pogrešci može biti treperuća LED žaruljica, redoslijed zvučnih signala ili kod prikazan na zaslonu.
- Za detaljne informacije o tome kako riješiti problem pogledajte .
6. Provjerite moguće probleme s napajanjem:
- Pobrinite se da uređaj bude ukopčan i uključen.
- Ukopčajte drugi uređaj u istu utičnicu kako biste utvrdili ima li napajanja.
- Ako utičnica ne radi, obratite se lokalnom električaru kako biste riješili problem.
7. Provjerite ima li prekinutih releja ili izgorjelih osigurača
- Resetirajte strujni prekidač / RCD uređaj ili zamijenite osigurač
- Strujni prekidač možete resetirati potiskivanjem prekidača u položaj „ON“ (uključeno)
8. Obratite se ovlaštenom servisnom centru
Ako se problem ne riješi pomoću navedenih preporuka, preporučujemo da zatražite pomoć ovlaštenog servisera pozivom na broj tel:
Upozorenje: ne preporučujemo uporabu proizvoda dok se problem u potpunosti ne otkloni. Iskopčajte proizvod i nemojte ga ponovno ukopčati dok ne budete sigurni da je uređaj ispravan.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.