Perilica posuđa oštećena prilikom isporuke
Rješenje
Otkrivanje oštećenja prilikom raspakiravanja uređaja:
Ne priključujte i ne koristite uređaj.
- Odmah se obratite distributeru uređaja kako biste ga obavijestili o oštećenju uređaja tijekom isporuke. Broj telefona distributera pronaći ćete na računu ili na otpremnici.
- Ne bacajte i ne oštećujte pakiranje uređaja.
- Ne ugrađujte oštećeni uređaj.
Otkrivanje oštećenja nakon instalacije / prve uporabe:
- Ne ugrađujte oštećeni uređaj.
- Obratite se distributeru svog uređaja kako biste ga obavijestili o oštećenju.
Zahtjev za servisom:
- Ako je moguće, navedite dotičnu komponentu kad kontaktirate naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog serviser
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Je li moguće perilicu posuđa priključiti na dovod tople vode?
- Perilica posuđa ne zagrijava vodu
- Perilica posuđa se ne uključuje, ne pokreće ciklus, ne otvara automatski vrata na kraju ciklusa
- Perilica posuđa ne započinje s ciklusom pranja
- Indikator automatskog čišćenja ("Machine Care") svijetli na perilici posuđa
- Na dnu perilice posuđa ima vode
- Indikator ciklusa na perilici suđa bljeska
- Perilica suđa prikazuje kod pogreške i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
- Vrata perilice posuđa lupaju pri zatvaranju
- Kako isključiti AirDry na perilici suđa
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.