Perilica posuđa oštećena prilikom isporuke
Rješenje
Otkrivanje oštećenja prilikom raspakiravanja uređaja:
Ne priključujte i ne koristite uređaj.
- Odmah se obratite distributeru uređaja kako biste ga obavijestili o oštećenju uređaja tijekom isporuke. Broj telefona distributera pronaći ćete na računu ili na otpremnici.
- Ne bacajte i ne oštećujte pakiranje uređaja.
- Ne ugrađujte oštećeni uređaj.
Otkrivanje oštećenja nakon instalacije / prve uporabe:
- Ne ugrađujte oštećeni uređaj.
- Obratite se distributeru svog uređaja kako biste ga obavijestili o oštećenju.
Zahtjev za servisom:
- Ako je moguće, navedite dotičnu komponentu kad kontaktirate naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog serviser
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Perilica posuđa prikazuje kod pogreške i23, ne odvodi vodu
- Perilica posuđa prikazuje kod pogreške i24, ne odvodi vodu
- Perilica posuđa prikazuje kod pogreške i28, ne odvodi vodu
- Perilica posuđa se puni vodom čak i kad je isključena
- Kompaktna perilica posuđa prikazuje poruku o pogrešci E4
- Perilica posuđa prikazuje poruku pogreške i40, i43 ili i44
- Perilica posuđa ne zagrijava vodu
- Perilica posuđa ostavlja bijele mrlje na posuđu i priboru za jelo
- Perilica posuđa prikazuje poruku greške C2, F2, i20, AL6, oglašava 2 kratka zvučna signala 2 times ili LED bljeska 2 puta
- Perilica posuđa prikazuje kod pogreške i30, odvod neprestano radi
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.