Perilica posuđa se ne uključuje, zaslon ne svijetli
Problem
- Perilica posuđa se ne uključuje, zaslon ne svijetli
Primjenjuje se na
- Integrirana perilica posuđa
- Samostojeća perilica posuđa
Rješenje
1. Provjerite moguće probleme s napajanjem.
- Provjerite je li aparat uključen u struju i upaljen.
- Uključite drugi uređaj u istu utičnicu da biste utvrdili ima li struje.
- Ako utičnica ne radi, obratite se lokalnom električaru kako bi riješio problem.
2. Provjerite postoje li iskopčani releji ili pregorjeli osigurač.
- Ponovno postavite osigurač / RCD uređaj ili zamijenite osigurač.
- Prekidač možete resetirati pritiskom prekidača u položaj "ON".
3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru.
Ako gornji prijedlozi ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera pozivom na broj tel: +38516323338
Ako gore navedeni savjeti ne riješe problem s perilicom posuđa, preporučujemo kontakt s Ured za korisničku podršku
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Perilica posuđa ne započinje s ciklusom pranja
- Indikator automatskog čišćenja ("Machine Care") svijetli na perilici posuđa
- Na dnu perilice posuđa ima vode
- Indikator ciklusa na perilici suđa bljeska
- Perilica suđa prikazuje kod pogreške i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
- Vrata perilice posuđa lupaju pri zatvaranju
- Kako isključiti AirDry na perilici suđa
- Tablete za perilicu posuđa ne otapaju se do kraja
- Perilica posuđa ostavlja bijele mrlje na posuđu i priboru za jelo
- Perilica posuđa ne zagrijava vodu
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.