Perilica suđa prikazuje kod pogreške i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F

Rješenje

Problem:

  • Perilica suđa prikazuje jedan od sljedećih kodova pogreške i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F

Odnosi se na:

  • integriranu perilicu suđa
  • samostojeću perilicu suđa

Rješenje:

1. Ponovno postavite aparat

  • Iskopčajte utikač iz perilice suđa, pričekajte 1 minutu i ponovno ga ukopčajte.
  • Napajanje možete isključiti i putem osigurača na ploči/prekidača za napajanje.
  • Ako ste izvukli perilicu i vratili je na njezino mjesto, treba pripaziti da nije savijena i da ne pukne nijedna cijev te da je slavina otvorena do kraja. Uključite perilicu suđa, odaberite prikladan ciklus i pokrenite ga.
  • Ako ciklus počne raditi normalno, problem je uklonjen.

2. Provjerite prikazuje li uređaj ponovno isti kod pogreške ili je došlo do promjene

Ako uređaj prikazuje drugi kod pogreške, provjerite kod u kako biste pronašli pomoć za otklanjanje problema. (k

korisničkom priručniku

3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru

Ako gornji prijedlozi ne riješe problem, kontaktirajte naš pozivni centar 01/6323-338 kako bi Vam osigurali dolazak ovlaštenog servisera.

Je li vam ovaj članak bio koristan?

Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezerviraj servis