Povezani uređaji - Aplikacija se ne može povezati s uređajem

Problem

  • Aplikacija se ne može povezati s uređajem
  • Na zaslonu se prikazuje "pogreška veze"
  • Na ekranu se pojavljuje poruka "Neuspjelo povezivanje s vašom WiFi"

Primjenjuje se na

  • Uređaji s značajkom povezivanja

Rješenje


1. Samo su odabrani uređaji koji podržavaju sustav povezivanja kompatibilni s aplikacijom.

Aparat možda nije opremljen sustavom povezivanja.

Ako to nije slučaj s vašim uređajem, možda imate problema s povezivanjem WiFi mreže ili aparat možda nije registriran.

2. Provjerite je li vaš mobilni uređaj spojen na bežičnu mrežu.

Provjerite svoju bežičnu mrežu i router. Ponovo pokrenite router.

3. Ako imate problema s bežičnom mrežom, obratite se svom davatelju bežičnih usluga.

4. Pomaknite router što je bliže uređaju

5. Ponovo konfigurirajte aparat i mobilni uređaj

Uređaj, pametni uređaj ili oboje treba ponovo konfigurirati jer je instaliran novi router ili je promijenjena konfiguracija routera.

Za dodatne informacije obratite se našoj korisničkoj podršci na broj tel:.

+38516323338

Je li vam ovaj članak bio koristan?

Zatražite popravak

Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.

Rezerviraj servis