Povezani uređaji - problemi s povezivanjem
Problem
- Povezivanje nije moguće dovršiti, a korisnička konfiguracija daje pogrešku "nema korisnika koji je povezan"
- Uređaj je već priključen, ali lozinka za WiFi promijenila se i uređaj se ne povezuje na mrežu
- Uređaj je prethodno spojen na WiFi mrežu i ne spaja se drugu WiFi vezu
- Povezivanje je uspješno za ovaj uređaj, ali na mobilnoj aplikaciji ne uspijeva
Primjenjuje se na
- Uređaji s značajkom povezivanja
Rješenje
1. Ponovno postavite WiFi postavke i probajte se ponovno povezati.
2. Pomaknite WiFi router bliže uređaju (odnosi se na pogrešku "nema korisnika spojenog").
3. Provjerite nije li bežični signal poremećen mikrovalnom pećnicom.
Isključite mikrovalnu.
Izbjegavajte istodobno korištenje mikrovalne i daljinskog upravljanja.
Za dodatne informacije obratite se našoj korisničkoj podršci na broj tel:. +38516323338
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Time Manager - način rada u perilicama
- Perilica rublja neprestano pumpa i proizvodi pjenu
- Omekšivač se ne otapa
- AutoDose postavljanje i napredne postavke u aplikaciji (video)
- Sivi tragovi na rublju nakon pranja u perilici rublja
- Kako mogu pristupiti filtru u svojoj perilici rublja?
- Perilica rublja emitira buku i trese se prilikom centrifugiranja
- Perilica rublja prikazuje kod pogreške E10, C1 ili emitira 1 zvučni signal / 1 bljesak
- Perilica rublja ne vrti bubanj
- Perilica rublja prikazuje kod pogreške EF0, EFo, EF3 ili emitira 15 zvučnih signala / 15 bljeskova
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.