Zaslon perilice rublja ne pokazuje indikator bežične mreže
Problem
- Na zaslonu se ne prikazuje indikator bežične mreže
- Nije moguće povezivanje s uređajem
Primjenjuje se na
- spojena perilica rublja
- spojena sušilica rublja
Rješenje
1. Provjerite bežični signal.
2. Provjerite je li bežična veza uključena.
Pogledajte odlomak "Konfiguriranje bežične veze perilice rublja" u poglavlju "WiFi - Postavljanje veze" u korisničkom priručniku. Korisnički priručnik možete preuzeti .
3. Provjerite kućnu mrežu i router.
4. Ponovo pokrenite router.
5. Ako imate daljnjih problema s bežičnom mrežom, obratite se svom davatelju bežičnih usluga.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Kako resetirati postavke WiFi mreže na svojoj perilici rublja Electrolux?
- Povezani uređaji - problemi s povezivanjem
- Vrata perilice rublja ne mogu se otvoriti
- Kako oprati poplun i jakne od perja
- Perilica rublja ne radi / ne reagira
- Time Manager - način rada u perilicama
- Perilica rublja ne uzima deterdžente / voda ostaje u odjeljku omekšivača
- Mogu li se vrata perilice rublja preokrenuti?
- Perilica rublja ne vrti bubanj
- Perilica rublja ne zagrijava se i ne prikazuje kod pogreške
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.