Odjeća je previše naborana nakon pranja u perilici rublja
Rješenje
Problem:
- Odjeća je previše naborana nakon pranja u perilici rublja
Vrijedi za:
- Perilicu rublja s prednjim punjenjem (integrirana i samostojeća)
- Perilicu rublja s gornjim punjenjem
Rješenje:
1. Pobrinite se da ne pretrpate bubanj rubljem.
- Potražite upute i količini i vrsti tkanine u .
2. Obvezno odaberite ispravnu brzinu okretanja za određenu vrstu i količinu rublja.
U korisničkom priručniku potražite detaljne smjernice, a zatim programirajte stroj sukladno etiketama za njegu na odjeći.
3. Pobrinite se da programirana temperatura vode bude prikladna za vrstu odjeće unutar bubnjam.
U korisničkom priručniku potražite detaljne smjernice, a zatim programirajte stroj sukladno etiketama za njegu na odjeći.
4. Odaberite prikladan ciklus za vrstu odjeće unutar bubnja.
- U ciklusima pranja za pamuk odjeća se pere na niskoj razini vode, dok se veće brzine pranja i centrifuge koriste za dovršetak pranja.
- Svi ti faktori utječu na naboranost odjeće.
- Za odjeću podložnu gužvanju upotrijebite blaže cikluse pranja.
5. Izvadite rublje iz bubnja čim završi centrifuga
Odjeća se može zgužvati ako se ostavi u bubnju dulje vrijeme.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Omekšivač se ne otapa
- AutoDose postavljanje i napredne postavke u aplikaciji (video)
- Sivi tragovi na rublju nakon pranja u perilici rublja
- Kako mogu pristupiti filtru u svojoj perilici rublja?
- Perilica rublja emitira buku i trese se prilikom centrifugiranja
- Perilica rublja prikazuje kod pogreške E10, C1 ili emitira 1 zvučni signal / 1 bljesak
- Perilica rublja ne vrti bubanj
- Perilica rublja prikazuje kod pogreške EF0, EFo, EF3 ili emitira 15 zvučnih signala / 15 bljeskova
- Kako resetirati postavke WiFi mreže na svojoj perilici rublja Electrolux?
- Povezani uređaji - Aplikacija se ne može povezati s uređajem
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.