Kada koristim svoj ugradbeni aparat za kavu, kava nema dobar okus
Problem
- Kada koristim svoj ugradbeni aparat za kavu, kava nema dobar okus
Primjenjuje se na
- ugradbeni aparat za kavu
Rješenje
1. Provjerite grubost kave i vratite položaj gumba za mljevenje na tvorničke postavke (pozicije 4 i 5).
Napomena: Gumb okrećite samo kad motor za mljevenje radi.
Nastavite jedan po jedan klik dok kava ne bude onakva kakvu želite. Učinak neće biti vidljiv dok ne budu kuhane dvije šalice kave. Ne preporučuje se da paketić kave ostavljate otvorenim dulje od 10 dana.
2. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:
Ako gornji prijedlozi ne riješe problem, preporučujemo da se obratite ovlaštenom servisnom centru.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Na zaslonu mojeg ugradbenog aparata za kavu (video) prikazuje se poruka "GROUND TOO FINE ADJUST MILL AND PRESS OK"
- Poruka "OPĆI ALARM!" ("GENERAL ALARM!") prikazano je na zaslonu mog ugradbenog aparata za kavu
- Ugradbeni aparat za kavu - kava teče presporo ili jedna kap po jedna kap
- Ugradbeni aparat za kavu - kava nije dovoljno kremasta (video)
- Ugradbeni aparat za kavu - kava teče, ali ne izlazi van
- Ugradbeni aparat za kavu - kava je prebrzo gotova ili se pojavljuje samo voda (video)
- Na zaslonu mojeg ugradbenog aparata za kavu prikazana je poruka "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" ili "OČISTITE SPREMNIK ZA OTPATKE OD KAVE" .
- Ugradbeni aparat za kavu - kava nije dovoljno vruća (video)
- Integrirani aparat za kavu prikazuje "OČISTITE UREĐAJ OD KAMENCA UREĐAJ BLOKIRAN", nije moguće napraviti kavu
- Koliko često čistiti komponente ugradbenog aparata za kavu?
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.