Na zaslonu mojeg ugradbenog aparata za kavu prikazana je poruka "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" ili "OČISTITE SPREMNIK ZA OTPATKE OD KAVE" .
Problem
- Na zaslonu mojeg ugradbenog aparata za kavu prikazana je poruka "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" ili "OČISTITE SPREMNIK ZA OTPATKE OD KAVE" .
Primjenjuje se na
- ugradbeni aparat za kavu
Rješenje
1. Ispraznite spremnik za otpad od kave.
Operacija pražnjenja trebala bi trajati najmanje 30 sekundi kako bi bila učinkovita.
Prije početka provjerite da nisu prošla više od tri dana od kada ste napravili posljednju kavu kako biste zajamčili pravilnu higijenu stroja.
Važno: spremnik za otpad s kavom OBAVEZNO morate isprazniti prije uklanjanja spremnika za kapanje, čak i ako nije potpuno pun. Inače, kada nastavite koristiti stroj, količina otpadaka za kavu može premašiti kapacitet spremnika i na kraju začepiti mehanizam stroja.
2. Isključite aparat s glavnim prekidačem za napajanje na desnoj strani (da biste koristili prekidač za napajanje morate izvući uređaj) i ponovno ga uključite.
3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:
Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Kada koristim svoj ugradbeni aparat za kavu, kava nema dobar okus
- Na zaslonu mojeg ugradbenog aparata za kavu (video) prikazuje se poruka "GROUND TOO FINE ADJUST MILL AND PRESS OK"
- Poruka "OPĆI ALARM!" ("GENERAL ALARM!") prikazano je na zaslonu mog ugradbenog aparata za kavu
- Ugradbeni aparat za kavu - kava teče presporo ili jedna kap po jedna kap
- Ugradbeni aparat za kavu - kava nije dovoljno kremasta (video)
- Ugradbeni aparat za kavu - kava teče, ali ne izlazi van
- Ugradbeni aparat za kavu - kava je prebrzo gotova ili se pojavljuje samo voda (video)
- Ugradbeni aparat za kavu - kava nije dovoljno vruća (video)
- Integrirani aparat za kavu prikazuje "OČISTITE UREĐAJ OD KAMENCA UREĐAJ BLOKIRAN", nije moguće napraviti kavu
- Koliko često čistiti komponente ugradbenog aparata za kavu?
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.