Poruka "OPĆI ALARM!" ("GENERAL ALARM!") prikazano je na zaslonu mog ugradbenog aparata za kavu
Problem
- Poruka "OPĆI ALARM!" ("GENERAL ALARM!") prikazano je na zaslonu mog ugradbenog aparata za kavu
Primjenjuje se na
- ugradbeni aparat za kavu
Rješenje
1. Temeljito očistite unutrašnjost uređaja kako je opisano u odjeljku "Čišćenje i održavanje" u .
Možete koristiti svjetiljku za temeljitiji i lakši pregled bilo kakve prljavštine unutar uređaja.
Preuzmite .
2. Ugasite stroj s glavnim prekidačem za napajanje s desne strane (da biste koristili prekidač za napajanje morate izvaditi uređaj) i nakon nekoliko sekundi ga ponovo uključite.
Savjet: Ako ste infuser očistili sapunom ili u perilici posuđa, stavite malo masti s unutarnje strane uređaja za upijanje i pokušajte ga pomicati neko vrijeme kako biste masnoću širili po površini.
3. Obratite se ovlaštenom servisnom centru na broj tel:
Ako gornji savjeti ne riješe problem, preporučujemo da zatražite posjet servisera.
Je li vam ovaj članak bio koristan?
Povezani članci
- Kada koristim svoj ugradbeni aparat za kavu, kava nema dobar okus
- Na zaslonu mojeg ugradbenog aparata za kavu (video) prikazuje se poruka "GROUND TOO FINE ADJUST MILL AND PRESS OK"
- Ugradbeni aparat za kavu - kava teče presporo ili jedna kap po jedna kap
- Ugradbeni aparat za kavu - kava nije dovoljno kremasta (video)
- Ugradbeni aparat za kavu - kava teče, ali ne izlazi van
- Ugradbeni aparat za kavu - kava je prebrzo gotova ili se pojavljuje samo voda (video)
- Na zaslonu mojeg ugradbenog aparata za kavu prikazana je poruka "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" ili "OČISTITE SPREMNIK ZA OTPATKE OD KAVE" .
- Ugradbeni aparat za kavu - kava nije dovoljno vruća (video)
- Integrirani aparat za kavu prikazuje "OČISTITE UREĐAJ OD KAMENCA UREĐAJ BLOKIRAN", nije moguće napraviti kavu
- Koliko često čistiti komponente ugradbenog aparata za kavu?
Zatražite popravak
Povjerite svoj uređaj našim iskusnim ovlaštenim tehničarima i osigurajte najbolju profesionalnu uslugu za svoj Electrolux i AEG proizvod. Ugovorite uslugu „Fiksna cijena popravka“ kojom vam za uređaje van garancijskog perioda osiguravamo jedinstven plan pomoći: ekskluzivnu tehničku intervenciju po fiksnoj cijeni popravka.